logo
سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید هزینه ساخت قیمت تقریبی را آنلاین محاسبه کنید

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن ایرانی

سبک طراحی مدرن
امکانات ساختمان آسانسور، استخر، سونا و جکوزی، روف گاردن
تعداد خواب 4
تعداد طبقات تریبلکس
مساحت کل زمین 211 مترمربع
مساحت کل ساختمان 512 مترمربع
محل پروژه چهارمحال و بختیاری- شهرکرد
طراحان نوید نثیر، محسن ارجمند، مجتبی بخشیان
کارفرما: جناب دکتر آتش افزا

دکوراسیون داخلی پروژه ویلایی "جناب دکتر آتش افزا"، که بر اساس سبک معماری نئوکلاسیک ایرانی طراحی شده است، یک تلفیق هنری از روحیه مدرن با موتیف‌های معماری ایرانی است. این دکوراسیون با استفاده از رنگ‌های خنثی در کلیت بنا، به همراه مبلمان، اکسسوری‌ها و المان‌های تزئینی با رنگ‌های قدرتمند، به تعادل و هماهنگی رنگی و بصری دست یافته است.

روحیه مینیمالیسم که در کل پروژه حاکم است، به وضوح قابل تشخیص است، در جزئیات و مبلمان نیز این نوع نگاه مشهود است. استفاده از قوس‌های ایرانی و کاشی‌کاری فیروزه‌ای ایرانی، همچنین استفاده از قالی‌های ایرانی، به محیط یک حس دلپذیر و دوست‌داشتنی می‌بخشد. حضور در این ویلا، احساس می‌شود که در یک فضای ویلای ایرانی قرار گرفته‌ایم، با تمام ویژگی‌های گذشته و الهام‌گرفته از فضاهای معماری ایرانی، با این تفاوت که با استفاده از تکنولوژی‌های ساخت مدرن و به‌روز طراحی شده است.

در طراحی دکوراسیون داخلی این ویلای نئوکلاسیک ایرانی از متریال‌های متنوعی استفاده شده است. با این حال، هنر تیم طراحی در ترکیب این متریال‌ها و تخصیص درصدهای متفاوت به هر یک از آن‌ها در اطراف مختلف فضاها به چشم می‌آید. متریال‌هایی مانند کاشی لعابدار فیروزه‌ای، ام دی اف هایی (MDF) با طرح‌های چوب و رنگ‌‎های ساده و سفید، لمینت با طرح چوب، کناف، سرامیک‌‎های مات طوسی رنگ کف، لوورهای چوبی، سنگ بازالت پریکات شده، سرامیک‌های طرح سنگ و دیگر مصالح به کار رفته است.  

اطلاعات پروژه
جهت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را پر کرده تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
captcha
هزینه ساخت شماره تماس